Pomoc i informacje

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć przez naszą stronę internetową www.yourluxury.pl

Koszty przesyłki?

Koszt wysyłki jest wliczony w cenę osłony kaloryfera.

Termin realizacji?

Od trzech do czterech tygodni

Jak mogę płacić?

  1. Przelew na konto firmy , 30% wartości zamówienia po złożeniu zamówienia i reszta 70% przy odbiorze od kuriera (zapłata kurierowi gotówką)
  2. 100% zamówienia płatność z góry, to może przyspieszyć realizację zamówienia.
  3. Płatność gotówką w siedzibie firmy

Reklamacje i zwroty

Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się z firmą YourLuxury. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu reklamacji". Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r.
o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty dostarczenia produktu. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. Pieniądze za produkt zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Nasze Konto:

ING Bank Śląski S.A. 05 1050 1722 1000 0092 3433 4572
Elżbieta Pawlik - YOURLUXURY
Cieniawa 384
33-333 Cieniawa

W TYTULE WPŁATY WPISZ NR. ZAMÓWIENIA

Towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu wymaganej kwoty.

Copyright © 2014 YourLuxury